Annic 150 x 1504 jaar geleden is Annic, Founder & Director van I Love Fashion News, deze site begonnen. Benieuwd wat Annic meemaakt én wat er op ILFN HQ in het World Fashion Centre allemaal gebeurt? Bekijk dan elke donderdag haar photo diary!

Deze week  waren we op ILFN HQ druk bezig met de voorbereidingen voor de VIP dag en hield in mij bezig met verschillende presentaties. Ook waren twee ILFN meiden jarig; redacteur Jasmijn en stagiaire Isabelle. Donderdagavond ging ik met Bastiaan van Schaik naar de opening van restaurant Chow. Gezellig!

Helaas was het vorige week ook tijd om afscheid te nemen van onze super stagiaire Carolien…Vormgever Marijn en sales & marketing dame Karen waren lekker op vakantie en birthday girl Jasmijn vierde haar verjaardag in Barcelona. Volgende week is het mijn beurt om er even tussenuit te gaan.

Bekijk alle foto’s van mijn week hieronder!

Details van mijn outfit die dag...

Details van mijn outfit…

En dit was mijn hele outfit... #outfitoftheday #statementpants #print #blackandwhite #todayiamwearing #nofilter

En dit was mijn hele outfit… #outfitoftheday #statementpants #print #blackandwhite #todayiamwearing #nofilter

Afgelopen week verrasten wij Jasmijn met haar verjaardag...

Afgelopen week verrasten wij Jasmijn met haar verjaardag… Ballonnen en slingers!

Vormgever Marijn is op vakantie; hier poseert ze bij de toren van Pisa.

Marijn is op vakantie; hier poseert ze bij de toren van Pisa.

Donderdagmiddag had ik een gezellige meeting met Ellen van Fashionchick!

Donderdagmiddag had ik een gezellige meeting met Ellen van Fashionchick! Nieuwe plannen!

Ook marketing & sales dame Karen is op vakantie! Op ibiza kan ze deze disco geest tegen... scary!

Ook Karen was vorige week nog op vakantie! Op ibiza kwam ze deze disco geest tegen… scary!

Die avond ging ik samen met Bastiaan van Schaik naar het openingsdiner van restaurant Chow in Amsterdam. Aanrader!

En Jasmijn en Carolien bezochten samen de presentatie van de nieuwe collectie van River Island. Het thema circus werd tot in de puntjes uitgevoerd.

Vrijdag was onze stagiare Carolien voor het laatst. We hadden haar bureau alvast voorbereid op dit afscheid... ;-)

Vrijdag was onze TOP stagiaire Carolien voor het laatst. We hadden haar bureau alvast voorbereid op dit afscheid… ;-)

We zijn die dag druk geweest met de leuke, nieuwe FashionBox! Klik op de foto om te bestellen.

Door alle verjaardagen deze week op het ILFN HQ bleven we maar versieren!

Die dag nam Marijn een lekkere duik in het zwembad...

Vrijdag nam Marijn een lekkere duik in het zwembad…

En ging ook nog eens shoppen in Monaco!

Jasmijn was zaterdag jarig en vierde dat in Barcelona met haar vrienden die haar bed versierden met slingers en confetti.

Hello september!

Stagiaire Lisa is super blij met haar nieuwe jurkje van River Island! We like!

Nog een jaloersmakende foto van Marijn op vakantie; lekker aan een rosé bij het zwembad.

Stagiaire Isabelle was zondag jarig en ging lekker sushi eten.

Toen Isabelle terug kwam van vakantie was en op kantoor kwam, was haar hele bureau bday proof gemaakt!

Toen Isabelle op kantoor kwam, was haar hele bureau b-day proof gemaakt!

Stagiaire Rosalyn bezocht maandag de opening van de Topshop in de Bijenkorf en daar spotte ze deze fashionista. Klik op de foto om het report te lezen!

De bestellingen van o.a. de FashionBOx en het Rimmel pakket gaan lekker, wees er snel bij want op is op.

De bestellingen van de FashionBox en het Rimmel pakket gaan lekker, wees er snel bij want op is op! Klik op de foto om naar de ILFN shop te gaan.

Bloemen bij Stylerz24 vandaag voor een aantal van onze relaties. Altijd fijn zo'n mooi boeket!

Bloemen bij bloemenwinkel Stylerz24 gehaald voor een aantal van onze relaties. Altijd fijn zo’n mooi boeket!

Stagiaire Isabelle was zondag jarig, dat gingen we natuurlijk maandag vieren met een lekker stukje taart!

Maandagmiddag vierden we Isabelle’s verjaardag met een lekker stukje taart!

Mjam!!!

Deze week waren we druk bezig met de voorbereiding voor de VIP DAY op 4 september! Zo haalt stagiaire Lisa hier thee bij Tea Bar voor de high tea!

Deze week waren we druk bezig met de voorbereidingen voor de VIP DAY van gisteren! Zo haalt stagiaire Lisa hier thee bij Tea Bar voor de high tea.

Super blij met mijn nieuwe t-shirt van ModeMusthaves.com!

Super blij met mijn nieuwe t-shirt van ModeMusthaves.com! Klik op de link om ‘m te bestellen!

Karen en Malou waren zoals je kunt zien, gekluisterd aan de pc dankzij een boeiende video!

Karen en Malou waren, zoals je kunt zien, gekluisterd aan de pc dankzij een boeiende video!

Melvin Balvers van Glow PR kwam op bezoek met de nieuwe geur van Bvlgari.

Melvin Balvers van Glow PR kwam dinsdagochtend op bezoek met de nieuwe geur van Bvlgari. Het parfum ruikt heerlijk!

Naast het heerlijke parfum kregen we ook nog een heerlijk taartje!

Naast het parfum kregen we ook nog een heerlijk taartje!

We love statement kettingen op I Love Fashion News HQ_hier een aantal kettingen die we deze week droegen

We love statement kettingen op I Love Fashion News HQ! Hier een aantal kettingen die we deze week droegen…

Karen en Malou gingen op afspraak bij SO PR, moest even worden vastgelegd.

Karen en Malou gingen naar een afspraak bij SO PR en dat moest natuurlijk even worden vastgelegd.

Vormgever Marijn is lekker twee weekjes op vakantie, stagiaire Enya neemt plaats achter haar Mac en neemt al haar taken over tot ze terug is! Knap hoor, nog maar haar eerste twee weken stage en het gaat al super goed!

Stagiaire Enya neemt plaats achter Marijn’s computer omdat zij op vakantie is en neemt al haar taken over tot Marijn terug is. Knap hoor, nog maar haar eerste twee weken stage en het gaat super goed! #proud

Working on my Masterclass! Deze week komen de kaarten online in onze webshop www.ilfnshop.com... Vandaag is onze werkplek niet in de bespreekkamer, maar in onze zithoek.

Working on my Masterclass tuesday! Deze week komen de kaarten online in onze webshop www.ilfnshop.com… Dit keer is onze werkplek niet in de bespreekkamer, maar in onze zithoek. Gewoon omdat het kan ;-)…

#fromwhereisit ;-P

Gespot op ILFN HQ Isabelle met deze vrolijke armparty en felroze nagels.

Gespot op ILFN HQ: Isabelle met deze vrolijke armparty en felroze nagels.

Malou is zo blij met haar nieuwe zonnebril, dat ze hem het liefst ook binnen ophoudt.

Malou is zó blij met haar nieuwe zonnebril, dat ze hem het liefst ook binnen ophoudt. ;-)

Rosalyn is dol op nagellakjes_dit zijn haar favorites_wat een vrolijke zomerse kleurtjes

Rosalyn is dol op nagellakjes…dit zijn haar favorites! Wat een vrolijke zomerse kleurtjes.

Gisteren was ik een presentatie aan het voorbereiden voor het Digital Marketing in Fashion & Lifestyle event in het Eye Museum in Amsterdam.

Gisteren was ik een presentatie aan het voorbereiden die ik vandaag ga geven tijdens het Digital Marketing in Fashion & Lifestyle event in het Eye Museum in Amsterdam

En tussen de bedrijven door kreeg ik een heerlijke massage van onze sales manager Karen! Mij hoor je niet klagen! ;-) Trouwens de 2de keer dat we allebei deze neon gele outfit aanhadden op dezelfde dag! #greatmindsthinkalike

klaar voor de high tea op ILFN HQ met de grootste fans en meest trouwe bezoekers van ILFN! #ILFNVIPDAY #zinin #girls #hightea

Klaar voor de high tea op ILFN HQ met de grootste fans en meest trouwe bezoekers van ILFN! #ILFNVIPDAY #zinin #girls #hightea

De high tea was o.a. verzorgd door Hergo en Cupcake Boutique! THANKS!

Drukte van belang en super gezellig! Aan het eind van de ochtend komt het report online!

Drukte van belang en super gezellig met onze ILFN VIP’S! Aan het eind van de ochtend komt het report online! #staytuned

Tot volgende week!

Love, Annic

PS: Volg je mij al op TwitterInstagramPinterest en Keek? Mijn Username is: AnnicILFN!