negin 150Negin Mirsalehi heeft het goed voor elkaar! Negin startte iets meer dan 1,5 jaar geleden een Instagram account en heeft inmiddels bijna 1,4 miljoen volgers. Het gevolg? Tripjes over de hele wereld en leuke modedeals! Op ILFN kun je wekelijks een kijkje krijgen in haar drukke maar o zo leuke leven.

De afgelopen week zijn Maurits en ik afgereisd naar ons favoriete eiland Ibiza voor een heerlijke vakantieweek. Ieder jaar keren we wel een keer terug naar dit paradijs met prachtige stranden en mooie plekken om te relaxen. We hebben ups (mooi weer, aardige mensen, vrienden op bezoek, quality time met zijn tweeën) en downs (onze telefoons, tassen en credit cards gestolen) beleefd, maar zeker hebben we genoten.

Time flies when you’re having fun, helaas. Zeker had ik daar nog een aantal weken kunnen blijven. Aan de andere kant staan er weer veel leuke projecten op de planning waar ik graag mee wil starten, met een in het bijzonder: Super blij ben ik dat ik jullie mag mededelen dat ik een samenwerking mag doen met mijn favoriete tv-show Project Runway :) Vanaf het begin van de show wilde ik geen een aflevering missen en was de televisie iedere week dat uur helemaal voor mij: en daar zat ik dan.. compleet met popcorn op de bank om alle inspirerende designers, en natuurlijk Tim Gunn met zijn mode-make it work-adviezen, te bekijken. Afgelopen donderdag is het nieuwe seizoen in première gegaan, en ik kan echt niet wachten tot september om naar New York af te reizen voor dit leuke project!!

Kijken jullie mee naar mijn Ibiza-snapshots?

• 1. WOW we're going to Ibiza! Inpaktijd! Strandhoeden, trendy redders in nood als afkoeling voor in het hete weer.
  • 2. Mijn persoonlijke kofferservice; als verrassing kwam mijn lieve kleine nichtje, mijn moeder en mijn zus ons uitzwaaie
    Mijn persoonlijke kofferservice; als verrassing kwam mijn lieve kleine nichtje, mijn moeder en mijn zus ons uitzwaaien thuis.
  • 3. Ready for take off to paradise! Altijd voordat ik ga reizen neem ik een heerlijk gezond sapje als energieboost
  • 4. Na eindelijk gearriveerd te zijn op onze favoriete vakantie locatie, gingen we meteen naar een knus restaurantje in I
    Na eindelijk gearriveerd te zijn op onze favoriete vakantie locatie, gingen we meteen naar een knus restaurantje in Ibiza-stad. Honger! Heerlijke zalm met frietjes.
  • 5. Heerlijk wakker worden op het strand, let's get tanned!
    Heerlijk wakker worden op het strand, let's get tanned!
  • 6. Goede start van de vakantie bij een van onze favoriete plekken op Ibiza, Nassau Beach Club. Hier neem ik altijd dit b
    Goede start van de vakantie bij een van onze favoriete plekken op Ibiza, Nassau Beach Club. Hier neem ik altijd dit bord vol met fruit als vitamineshot, de perfecte verfrissende strandsnacks.
  • 7. Mijn dag kon al niet meer stuk, kwam ik opeens een goede vriendin tegen op het strand! Wat een leuk toeval! Samen had
    Mijn dag kon al niet meer stuk, kwam ik opeens een goede vriendin tegen op het strand! Wat een leuk toeval! Samen hadden we nog veel lol de rest van de dag op het strand. Bijkletsen, zwemmen, zonnen, lachen en springen ;)
  • 8. 's Avonds erop uit op naar het diner. Matchy matchy in het wit en zandkleur.
    's Avonds erop uit op naar het diner. Matchy matchy in het wit en zandkleur.
  • 9. Toffe plekken genoeg op Ibiza om te ontdekken! Hier een leuk speciaal vintage boetiekje waar ik een paar nieuwe items
    Toffe plekken genoeg op Ibiza om te ontdekken! Hier een leuk speciaal vintage boetiekje waar ik een paar nieuwe items gescoord heb.
  • 10. Een frisse nieuwe stranddag! De morgen kon niet beter beginnen dan met zo'n mooi uitzicht. Ready to chill!
  • 11. Lekker ontspannen in de helderblauwe zee onder de helderblauwe lucht. Top dag!
    Lekker ontspannen in de helderblauwe zee onder de helderblauwe lucht. Top dag!
  • 12. Lunch tijd, met een  uitzicht over een andere mooie baai.
    Lunch tijd, met een uitzicht over een andere mooie baai.
  • 13. Natuurlijk mag sushi niet missen op mijn vakantie bucketlist.
    Natuurlijk mag sushi niet missen op mijn vakantie bucketlist.
  • 14. In de namiddag lekker even over de boulevard van Playa D'en Bossa struinen met mooie hoeken en steegjes te ontdekken
    In de namiddag lekker even over de boulevard van Playa D'en Bossa struinen met mooie hoeken en steegjes te ontdekken.
  • 15. En weer fruit! Maar dan de snoepvariant. Ik blijf een sucker for candy natuurlijk ;)
  • 16. Waterpret in een van de mooie geheime stranden die Ibiza te bieden heeft. Altijd wel wat nieuws te zien.
  • 17. Weer een middagje genieten bij Nassau Beach Club van een heerlijke lunch, frietjes met club sandwiches.
  • 18. En weer een grappige fruitsnack. Yum yum gimme sum' ;)
    En weer een grappige fruitsnack. Yum yum gimme sum' ;)
  • 19. Ook hebben we een minder moment ervaren. Na een leuke dag met vrienden op bezoek, zijn al onze telefoons, tassen en
    Ook hebben we een minder moment ervaren. Na een leuke dag met vrienden op bezoek, zijn al onze telefoons, tassen en credit cards gestolen uit onze huurauto, terwijl we net 10 minuten weg waren om naar een toilet te gaan. Heel erg balen!
  • 20. De dag daarna wilden we onze toffe vakantie niet laten verpesten door de vervelende ervaring en tourden we weer rich
    De dag daarna wilden we onze toffe vakantie niet laten verpesten door de vervelende ervaring en tourden we weer richting Calla Bassa Beach Club samen met onze vrienden. Happy thoughts!
  • 21. Naast relaxen en bijkleuren op het strand, hebben we ook leuke actieve dingen gedaan, zoals van de hoge rotsen daar
    Naast relaxen en bijkleuren op het strand, hebben we ook leuke actieve dingen gedaan, zoals van de hoge rotsen daar afspringen. Spannend!
  • 22. Een topvakantie verdient een top afsluiter als deze, heerlijke frozen yoghurt, natuurlijk met chocolade erin ;)

Tot volgende week!

x Negin

www.neginmirsalehi.com

(Tekst: I Love Fashion News Redactie)